Jag måste dra en lans för detta spel!
Det actionbaserade skillsystemet funkar bättre än vad jag någonsin upplevt tidigare. Det är riktigt roligt! Till och med som healer måste man "sikta" på den kompis man vill hela, och missar du blir det blårök och ingen hela för tanken. Character collission gör också tankning mer utmanande . Ladda ner och testa!
Missat detta men kan bara hålla med Daddy i det han säger. Actionbaserade systemet är sjuuuukt roligt i Tera. Har testat något annat innan men här tyckte jag de hade gjort ett riktigt bra jobb!
Tankade i många instancer och upp till level 40 ish. Aldrig haft så kul att tanka som i detta spel. Här visar man att man visst det kan komma långt med skills. Gear är sekundärt till skillnad från många MMO.
Ta att tanka med en sköld tex. Du kan ha bästa skölden. Men dess stats ger knapp tnåt förräns du verkligen trycker på Block-knappen i rätt tid och riktning. Först då är den aktiv. Bara ett exempel på vad som ska göras utöver sikta, röra sig, dodga osv osv.
Tråkigt nog har jag fastnat i GW2 just nu. Men kommer komma tillbaka till Tera! I promise!