Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Betan kör igång den 29:e september!!!!  (läst 13282 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
SV: Betan kör igång den 29:e september!!!!
« Svar #45 skrivet: 2011-10-04, 10:39:03 »

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Betan kör igång den 29:e september!!!!
« Svar #46 skrivet: 2011-10-04, 11:15:12 »
Flashback.
Enos på G genom en dörr där terrorister står och väntar.
Då får han en tazer i ryggen. LOL

EDIT: Det var lika skoj 3:e gången :D
« Senast ändrad: 2011-10-04, 12:51:45 by Braxen »
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad MabuSE

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 690
SV: Betan kör igång den 29:e september!!!!
« Svar #47 skrivet: 2011-10-04, 12:28:42 »
 :rotflmao

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Betan kör igång den 29:e september!!!!
« Svar #48 skrivet: 2011-10-05, 08:46:11 »
Tack för igår - väldigt trevligt!

Och .rav + cryptor: Det vore snällt om ni kunde bli lite sämre på att spela... Kanske lägga av med det taktiska och kanske skaffa lite hårdvarulagg för att jämna ut fältet. :)

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: Betan kör igång den 29:e september!!!!
« Svar #49 skrivet: 2011-10-05, 10:04:11 »
Och .rav + cryptor: Det vore snällt om ni kunde bli lite sämre på att spela... Kanske lägga av med det taktiska och kanske skaffa lite hårdvarulagg för att jämna ut fältet. :)

l2p newb! ;)

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Betan kör igång den 29:e september!!!!
« Svar #50 skrivet: 2011-10-05, 10:35:37 »
Och .rav + cryptor: Det vore snällt om ni kunde bli lite sämre på att spela... Kanske lägga av med det taktiska och kanske skaffa lite hårdvarulagg för att jämna ut fältet. :)

l2p newb! ;)

Gills bara om du spelar själv... :)

Utloggad rav

  • aka Ravage
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 234
  • Rock on!
SV: Betan kör igång den 29:e september!!!!
« Svar #51 skrivet: 2011-10-05, 19:09:40 »
Och .rav + cryptor: Det vore snällt om ni kunde bli lite sämre på att spela... Kanske lägga av med det taktiska och kanske skaffa lite hårdvarulagg för att jämna ut fältet. :)

Nu får du det att framstå som att samarbete och lagspel är något dåligt. Det kan du väl endå inte mena?  :hm

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Betan kör igång den 29:e september!!!!
« Svar #52 skrivet: 2011-10-05, 19:33:46 »
Och .rav + cryptor: Det vore snällt om ni kunde bli lite sämre på att spela... Kanske lägga av med det taktiska och kanske skaffa lite hårdvarulagg för att jämna ut fältet. :)

Nu får du det att framstå som att samarbete och lagspel är något dåligt. Det kan du väl endå inte mena?  :hm

Bara när ni är på motståndarsidan :D

Utloggad rav

  • aka Ravage
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 234
  • Rock on!
SV: Betan kör igång den 29:e september!!!!
« Svar #53 skrivet: 2011-10-05, 20:30:40 »
Hade mer än gärna spelat på samma sida, JÄMT. Men det går inte styra över det när man kör public. Det är också när man kör public som spelet brister. Det är fullt av folk som inte samarbetar. Vilket är grunden till hela BF serien. Det är därför det blir en så dålig upplevelse public, med campers och annat.

Jag personligen ser det som roten till varför det blir så tråkigt. BFBC2 var ju likadant.

Tackar vet jag klanmatcher. Där kan man välja vilka man möter, planera in en kväll som passar. Lär finnas gott om folk där ute som har samma inställning till spelet som OG.
Och då kan vi spela ihop i samma lag!

guest136

  • Gäst
SV: Betan kör igång den 29:e september!!!!
« Svar #54 skrivet: 2011-10-05, 22:17:57 »
Ja, det är tradigt när alla springer runt som yra höns. Däremot så när det ibland infinner sig en förståelse i laget utan någon uppenbar kommunikation, utan snarare bara en strömmning - då är det härligt!

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Betan kör igång den 29:e september!!!!
« Svar #55 skrivet: 2011-10-06, 08:12:01 »
Hade mer än gärna spelat på samma sida, JÄMT. Men det går inte styra över det när man kör public. Det är också när man kör public som spelet brister. Det är fullt av folk som inte samarbetar. Vilket är grunden till hela BF serien. Det är därför det blir en så dålig upplevelse public, med campers och annat.

Jag personligen ser det som roten till varför det blir så tråkigt. BFBC2 var ju likadant.

Tackar vet jag klanmatcher. Där kan man välja vilka man möter, planera in en kväll som passar. Lär finnas gott om folk där ute som har samma inställning till spelet som OG.
Och då kan vi spela ihop i samma lag!

Jag försöker i grund och botten ge dig en komplimang när jag säger: "Och .rav + cryptor: Det vore snällt om ni kunde bli lite sämre på att spela... Kanske lägga av med det taktiska och kanske skaffa lite hårdvarulagg för att jämna ut fältet". -Jag menar alltså att ni är bra på att spela :)

Men visst vore det kul om man alltid var på samma lag ur det perpektivet. Det är dock kul att köra mot varandra också och trashtalk är en del av spelet, så när jag bråkar med dig är det bara för att få dig okoncentrerad och lättare att döda. :)

Någon fast dag för klanmatch låter väl kul? Är det 8, 16 eller 32-mannalag som gäller? Av erfarenhet kan jag säga att ju färre det är i laget, destå lättare är det att få ihop folk. Men jag är gärna med och kör. Posta en poll och kolla hur många som vill köra organiserat nån kväll i veckan.
« Senast ändrad: 2011-10-06, 08:14:37 by Pruneboy »

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: Betan kör igång den 29:e september!!!!
« Svar #56 skrivet: 2011-10-06, 12:32:12 »
Fast cryptor är väl inget nämnvärt problem? min KDR på honom är säkert bortåt 2,0. Rav är en annan femma, där är det nog 0,3 skulle jag gissa på.

 

Senaste inlägg