Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nä jag skiter nog i det, jag blev utplånad efter en veckas spel. Det gav mig inte mersmak precis.
Citat från: Brynja skrivet 2010-07-04, 15:14:24Nä jag skiter nog i det, jag blev utplånad efter en veckas spel. Det gav mig inte mersmak precis.Samma här. Tror vi blev det av samma spelare. Så därför tänkte jag att om vi går ihop kanske vi kan utplåna honom nästa gång det startar igen.
Citat från: Airam skrivet 2010-07-04, 15:44:35Citat från: Brynja skrivet 2010-07-04, 15:14:24Nä jag skiter nog i det, jag blev utplånad efter en veckas spel. Det gav mig inte mersmak precis.Samma här. Tror vi blev det av samma spelare. Så därför tänkte jag att om vi går ihop kanske vi kan utplåna honom nästa gång det startar igen.Jens sa att det är en spelare från ett tidigare spel. Så han sitter på mer erfarenhet än någon annan- och jag har ju inte skaffat mig någon erfarenhet, det såg han/hon till. Så nä, Beta må det vara, men jag känner inte att jag vill spela något så obalanserat. Måste ju finnas något slags skydd tycket jag. Som typ Travian.
...nästa värld som startar...har fått en inbjudan till en =OG= allians, skojj!Men jag lyckas inte tacka ja ännu men det löser sig nog