Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har problem som någon kanske kan hjälpa mig med? registrerade ett nytt konto med ny e-mail adress, på path exile hemsidan och jag fick invite till betan, men jag glömt lösenordet till konto på hemsidan. När jag försöker skriva in min email adress, så säger path of exile hemsida att e-mail adressen finns inte i deras register? märkligt då sitter med beta invite med samma email adress?? Skumt.Får vi igång den, då har jag 2 nycklar ge bort, de går första hand till er i OG
Citat från: baldi skrivet 2011-12-19, 14:01:28Jag har problem som någon kanske kan hjälpa mig med? registrerade ett nytt konto med ny e-mail adress, på path exile hemsidan och jag fick invite till betan, men jag glömt lösenordet till konto på hemsidan. När jag försöker skriva in min email adress, så säger path of exile hemsida att e-mail adressen finns inte i deras register? märkligt då sitter med beta invite med samma email adress?? Skumt.Får vi igång den, då har jag 2 nycklar ge bort, de går första hand till er i OG Kolla att du har verifierat din registrering för den nya email-adressen. Man måste klicka på en länk från mailet man får, annars gills kontot inte. Hur du glömt ditt lösen på PoE så kan du nollställa lösenordet och få ett nytt via mail, men då måste vara helt säker på att kontot är reggat på just den email-adressen.
Var är dom nya områderna? Har dom samma texturer som någon annan region? Jag har snubblat över ett nytt område i början av spelet men det är bara samma strand-texturer som vanligt.
Jag spelade också igår för mig själv.. Min ranger är level 26. Ska kanske testa någon annan figur också.
Spelas det nått annat istället? Jag kollar in SWToR, men ska väl kunna hinna med lite PoE nån gång också.
Har inte spelat på flera veckor nu. Det verkar som om spelet håller på att bli en grajndfest eftersom dom gör områdena större utan intressant innehåll i form a quester och dynamiska händelser.