Jag vill hälsa alla välkomna till vår egen del på forumet, jag har nyligen också axlat ansvaret som coach för OG´s Eve online division mitt handle är =[OG]=Spike, andra känner mig som Mikael Haraldsson. Så det är mig ni skall kontakta i första hand om ni vill spela eve online med oss, tillsvidare är det bara jag som har ansvaret har ännu inte hunnit sitta på coach stolen så länge. Men självklart skall en person utses så att han kan hantera förfrågningar när jag inte är online.
Men mitt mål just nu är att se till att grabbarna som lirar eve online får OG:t status så snart som möjligt. Eftersom dem spelat så länge med oss så anser jag att det är dags. Sedan är mitt mål att göra inlärningströskeln rätt så mycket lägre i Eve online, genom information här och genom personlig guidning och coachning. Självklart är ni andra välkomna att tjöta med oss, det är bara dyka in i Eve online kanalen. Är du intresserad av att spela Eve online? Då är det dags att gå med nu för vi är med i en enorm allians en av dem större i Eve, vilket innebär stora flottstrider, skjuta ned titaner eller kort och gott allt du drömt om att eve online skall vara ...välkommen!!
Jag vill passa på att skicka ledningen ett stort tack för all hjälp med att göra detta till verklighet.