Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: I am calling from Microsoft and you have problem with your computer.  (läst 2062 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest1645

  • Gäst
Fick ett lustigt telefonsamtal idag till hemtelefonen (på min lediga dag dessutom) från 001000181. Och jag är tydligen inte ensam:
http://www.missatsamtal.se/telefonnummer/001000181/

En indisk kvinna som menade på att det var fel på Windows i min dator. Berättade då att jag inte kör Windows (vilket jag gör, men det är en annan fråga) och då var det helt plötsligt fel på datorn.

De är inte lite fräcka!

Vet att ämnet kommit någon annanstans på forumet, men hittade inte det.

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
Du skulle passat på att beställa lite curry och Chicken Masala när du hade henne på tråden :drool

guest1327

  • Gäst
Microsoft har gått ut med en varning.  Och de ringer aldrig upp någon på detta viset.

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
Och de ringer aldrig upp någon på detta viset.
Det är ju nästan lite synd egentligen :)

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

Utloggad hinken

  • Very Old Bucket
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 493
vore ju trevligt om de ringde 1 gång i veckan för att kolla så att datorn funkar ok.

Nu måste jag sluta skriva, har en kille från Nigeria i luren som vill ha min hjälp med att föra ut en guldkista ur landet.Han har även mejlat ett suddigt foto på kistan.Jag kommer att bli en oerhört rik gent.

 :cartman

Utloggad MabuSE

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 690
vore ju trevligt om de ringde 1 gång i veckan för att kolla så att datorn funkar ok.

Nu måste jag sluta skriva, har en kille från Nigeria i luren som vill ha min hjälp med att föra ut en guldkista ur landet.Han har även mejlat ett suddigt foto på kistan.Jag kommer att bli en oerhört rik gent.

 :cartman

Behöver du hjälp?
Jag hjälper gärna till mot en liten ersättning! :flirt

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
vore ju trevligt om de ringde 1 gång i veckan för att kolla så att datorn funkar ok.

Nu måste jag sluta skriva, har en kille från Nigeria i luren som vill ha min hjälp med att föra ut en guldkista ur landet.Han har även mejlat ett suddigt foto på kistan.Jag kommer att bli en oerhört rik gent.

 :cartman

Behöver du hjälp?
Jag hjälper gärna till mot en liten ersättning! :flirt

Det finns massor med guldkistor i Nigeria. Du kan säkert få en egen :)



(4)

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

 

Senaste inlägg