Tankade ner dc final igår från ftp:n, och testade lite public.
God damn dog darn hell mothafuk sikket slitsamt spel!
Jag som ofta tycker att vanliga bf går fort, att man lätt kan få en bomb i huvvet utan att se vem som släppte den osv. Jag fick verkligen mina fiskar varma.
Körde banan El Alamein och det var ju helt sjukt! Såg inte till en fientlig infanterist på hela rundan, såg knappt nåra fiender alls, by the way. Men dom där mig-planen flyger allt väldigt fort, och släpper många bomber i huvvet på en stackars infanterist.
Tycker nog att modden verkar kul, men det gäller nog (för mig) att välja en bana utan flyg. För det var rätt och slätt värdelöst att bli störtbombad av flygplan där man inte ens hinner se planen innan dom skjuter. Och hur kul är det att ligga i en bunker hela tiden?
Verkar som om masiknerna har större inflytande här än på vanligt BF. Tanksen var också stora, snabba och pricksäkra. Inte lätt, inte.
Jag vill inte alls ge mig på en recension efter bara typ 1 timmes spelande på 1 bana, men mina erfarenheter hittills är att vapnen verkar mycket roligare, men synd att också opfor har samma vapen.